Followers

Wednesday, June 17, 2009

JAMU MATA LAGI....

Assalamualaikum kawan-kawan semua, n3 kali ni almari lauk versi moden...bolehlah, kalau ikutkan dia warna coklat dan mengguna kayu merbau, tapi disebabkan nak warna putih maka taukeh tu buatlah warna putih, dan mengguna kan kayu potanas, tak berapa familiar nama tu tapi itulah yang taukeh tu cakap. Macam biasa kalau dulu orang letak lauk saya seperti biasa memodenkan menyimpan pinggan mangkuk pakai harian.





Ok enamel ni koleksi saya, tapi kalau nak order boleh juga seperti biasa e-mail lah saya, ini 2 in 1, cantik juga sesiapa yang tak banyak tempat, bolehlah guna kan ni untuk deco, saya suka designnya...



Ni coffeepot mula mula waktu saya baru nak berjinak 2 kumpul enamel, beli pun tak berapa mahal rasanya dalam 20 hengget je... itu pun puas fikir nak ke, nak buat ape, ye lah sekarang dah celik, pantang ada teko enamel je nak beli...,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...