Followers

Sunday, June 7, 2009


Salam semua... hari ni saya n3 dengan mengenai teko biru yang solid dan montok, ini bukannya meakin yang glamour tu...tapi dia ATM nye... saya dapat dari uncle yang bertugas sebagai askar tapi cantik juga ala - ala meakin gitu.


Ini dia punya set semua ada 12 cawan dan 6 piring je... lagi 6 piring tu dah hilang dalam utan kot... masa dia bertugas. Cawan dia besar memang padan digandingkan dengan teko tu... Lagi satu dia punya milk jar dia pun besar dan bentuknya pun lain.

Ni pula buat cuci mata di pagi isnin yang cerah dan segar, sesegar bunga sakura yang saya beli dari en. nasir kita. Yatt akhir nya dapat gak coffee pot yang saya idamkan tu... memang cantik teko dia, set dia pun cute, memang sejuk mata memandang.

Teko nilah yang saya idamkan, comel tak...


7 comments:

  1. amboii amboiii bukan main lagi koleksi dia nooo.. semua harung antik, english...kejap lagi kuar segala royal, segala cik port. Ni tak sabar tengok ni...

    ReplyDelete
  2. Kak nor sayang, kita abiskan dalam negeri dulu pelan - pelan kita jalan kat luar negeri lak?

    ReplyDelete
  3. Mona...kat ne beli towel yg kat belakang tu.yg ader pink teapot....he he kiter jenguk pat lain pulak ha ha....

    ReplyDelete
  4. Tak kisah lah jenguk kat mana pun, towel tu kita beli kat laura Ashley lah kat one utama anyway tq jenguk kat blog kita ye...

    ReplyDelete
  5. oh okies you baru beli ker dah lamer...

    ReplyDelete
  6. dh lme dah haz..lebih kurang 2 tahun sudah..

    ReplyDelete
  7. k.mona..kalau pak cik akak jumpa lagi gravy boat dan milk jug tu..jangan lupa kolling2 tau..mana tau pak cik akak tu jumpa stok lain pulak..hehehe..mengidam nie..cam akak gak..dah dapat coffeepot sakura tu..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...