Followers

Friday, July 17, 2009

~~~MY BABY~~

Assalamualaikum semua....ni nak jawab tag dari yatt...

Gambar ni diambil tahun lepas bulan 12.......Nur Qusyarina Alia binti Haji Khairul Anwar....si kecik ini dah berumur 5 tahun, manja pada semua, may be dia yang bongsu kot....si kecik ni tarikh lahir nya sama dengan ayahnya...itu yang jadi anak ayah....keletah, tak berhenti bercakap kalau dah bercakap, sampai tak reti nak jawap. Suka sangat warna pink, apa aje nak warna pink......so yatt akak dah lepas ye.....

6 comments:

  1. Thank farah......singgah selalu ye kat blog ni....

    ReplyDelete
  2. Cam tu lah dia kak e..., dimana ada dia disitu le toys nye...he he he

    ReplyDelete
  3. salam k.mona..tomey alia nie..boleh buat menantu..hehe..sebaya dengan anak sulung saya..faris..thanks yea akak sbb sahut cabaran saya nie..once again..syukran.. :-)

    ReplyDelete
  4. Jazakallah...insyallah apa salahnye...larat ke semua pink...he he he

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...