Followers

Sunday, October 11, 2009

~~SMALL PILLOW'S~~





Assalamualaikum dan selamat malam semua.....n3 malam ni nak tunjuk sebahagian dari pillow yang ada kat rumah sebagai hobi sampingan, tapi tak ada lah banyak manapun saja nak n3 kat blog je..., tapi kalau ada yang berkenan tu bisa diorder, dan kesemua nya pillow ni dari negara luar dan kain dia agak tebal sedikit.....seperti biasalah kalau ada yang berkenan boleh hubungi saya...so apalagi layan jer lah ye.....zasss good nite.

5 comments:

  1. salam..bestnya dpt peluk bantal2 tu..heehe

    ReplyDelete
  2. kak e ada juga - sebiji je :P

    ReplyDelete
  3. Salam merpati66......kadang-kadang bila peluk kaca2 yang keras tu... kita kena peluk bantal lah pulak kan he he he ...

    ReplyDelete
  4. Salam kak umi....kalau sebiji tu untuk hiasan tak pe tapi yang bantal tidur tu mesti banyak kalau tak , tak leh tidur kan kan kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...