Followers

Thursday, March 18, 2010

~~TEKO NAGA~~


Assalamualaikum............alhamdullilah akhirnya dapat juga saya bercerita panjang lebar kat blog ni, selalunya tak berkesempatan, ialah mana nak cuba menceburkan diri dalam dunia perniagaan, jadi diatas nasihat sahabat & orang - orang yang tersayang maka lahirlah sebuah blog khas untuk mejual barang sahaja......terima kasih diatas pertolongan adikku CHEMPAKA merealisasikan blog tu...... wah....terlebih sudah tu... jadi harapan saya bagi PENGUNJUNG SETIA, FOLLOWERS DAN YANG SELALU KELUAR MASUK KAT BLOG tu sudi2 lah masuk ke blog saya yang satu lagi ye.....di blog ni khusus untuk koleksi saya sahaja, jadi yang untuk di jual ada kat blog yang satu lagi.....

ok n3 kali ni nak cerita sedikit pasal teko naga ni.....saya dapat di Kuala pilah, Negeri Sembilan Bukan pasal naga yang nak diceritakan sebab semua dah tahu cam ne rupa naga kan....Bentuk teko tu sendiri yang buat saya tertarik dengan liuk lentuknya tempat pemegang tu.....cantik juga kan.. pastu bawah teko tu pun berkaki secara keselurahannya memang menarik kan...... ok itu je dulu.......layannnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...