Followers

Friday, April 30, 2010

hamster ^^




yeayyyy~!!!alhamdulillah..ade cucu lagi..sekarang ni ade 16 ekor belum lagi termasuk 2 ekor mummy hamster yang tengah bunting..pening den..yang atas ini baru saje 7 hari ..mate pon tak buka lagi..kalau name..memang susah,kalau bagi pon,x kenal mana satu sebab muka semua same..ikutkn hati,senang2 bg name do,re,mi,fa,so,dan la..senang sikit..selalunye spesies hamster ini beranak paling bnyk lapan..so teman2ku di alam maya,berhibur lah dulu dengn sajian2 binatang belaanku..oppss,terlupa lagi 1,gambr kat bawah ni gambar seekor mummy hamster yang tengah sarat menunggu hari..kesian den tengok die,asik tido je..penat agaknye..fuhh!

AMARAN:
jangan bace en3 ni sambil minum..nanti tersedak..hehe~!

ok lah,selamat beristirehat semua!!saya nak masuk tidur,hamster ats ni pon tngh tido,kesian si fluffy ni..semoga mimpi indah n selamat melahirkn malam ni..insyaAllah..sebelum tu,cuba fokus dekat tong hijau tempat si fluffy makan tu,habis ditelengkupkan makne nye dah habis dan dia kekenyangan teramat sangat..kadang2 pon saya tak pasti sama ade die bunting atau gemuk sebab dah 5 hari saya tengok tak keluar2 pon baby dari perot die..ok lah,sebelum saya masuk tidur,kene lah saya bg makanan dekat si fluffy ni..ok lah..besok citer lain ,pasal guinea pig dan hamster yg spesies lain pula..ok,selamat malam~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...